اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

شرمنده ام خدایا

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ


شـــــــــرمـــــــــنــــده ام خـــــــــدایـــــا


حرف هایم خیلی خیلی ...خیلی زیاد است

 

 اما عمل های خوبم خیلی خیلی...خیلی کم.

 

شاید اگر میشد و میتوانستم عمل های خوبم را

 

اینجا بگذارم شاید الان اندازه ی این صفحه خیلی

 

خیلی خیلی و... خیلی کوچکتر از یک ذره میشد

 

خیلی خیلی خیلی و...خیلی کوچکتر از یک اتم!

  • عشقی ....

نظرات  (۳۳)

  • نشسته خنده
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام.ممنونم
  • چشم به راهم ...
  • عنوان وب شما عالی و 20

    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام.ممنونم دوست عزیز.محتاجیم به دعا.چشم دعاگویتان خواهم بود
    ممنون از اینکه سر زدین به بنده ...
    می آیم و میخوانمتان .. گزینش های زیبا و در خوری دارید در وبلاگ زیباییتان ..
    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم.من هم ممنونم از حضور شما و تعریف شما.لطف بزرگی  میکنید اگر دوباره در این وبلاگ تشریف بیاورید و مطالب آن را بخوانید
    سلام...
    اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز...
    چوخ ممنونام گوروشوسزه گوره
    پاسخ:
    سلام.خواهش ائلیرم.منده سیزدن چوخ ممنونام
    چه وب قشنگی🌼
    پاسخ:
    سلام.خیلی ممنونم از شما.هرچه هست از لطف و کرم خداست
    ممنونم از وقتی که گذاشتین
    بازم به من سر بزنید

    پاسخ:
    خواهش میکنم.انشاءالله قسمت بشه چشم
    سلام مرسی از حضورت در وبلاگم.
    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم.منم از حضور شما ممنونم

    اشعار خوبی دارید


    دوست دارید لینک شوید ؟

    پاسخ:
    اشعار تولد آقا امام حسین(ع) و آقام اباالفضل العباس(ع) و بقیه ی ائمه معصومین(ع)  کپی است پاینش منبع را نوشتم

    با عر ض سلام و ادب

    دوست بزرگوار ! از حضورتان  قدردانی می کنم. با کمال افتخار تقریبا همه ی پستهای این وبلاگ را خواندم .  حالات و عوالم زیبا و موقوفِ حسی شما در تمام پستها در قوالب الفاظ و عبارات ، مشخص و مقید ، گویای نگاهی صمیمی و پاک همچون بیتی از حضرت مولاناست که:

    هر چه گویم عشق را شرح و بیان

    چون به عشق آیم خجل مانم از آن

    رنگ و طعم فهم و فراستی که در پستهای توصیه به خرید آدمس از کودک خیابانی یا رفتار شایسته با والدین و حرف زدن با محبوب و معشوقی که نهایتا پس از کشف حجاب معلوم می شود خداست و ..... ، نشان از «باده ی مستانه» ی باور می دهد. تبریک می گویم . توفیقات مداوم و مستمر این راهروی را برایتان آرزومندم. امیدوارم این عطش تنها باعث اشتغال در معرفت به حقیقت و استهلاک دل در یاد یار حقیقی باشد چرا که همه ی کسان یا همه ی کائنات عکسی از حقیقتند و نه عین حقیقت ، و عطش آفریننده ی کثرت تعلقات است و  از این نظر تعدد مشارب را  ممکن است بانی و باعث شود که یقینا با بضاعتی معرفتی که از جنابعالی سراغ گرفتم  این بیان صرفا  به منزله ی اعترافی به تحسین می تواند باشد. مانا باشید.


    پاسخ:
    بنده ی حقیر هم خدمت شما عرض سلام و ادب دارم آقای باعزت عزیز.خیلی خیلی ممنونم از لطف شما و این همه تعریف شما.خدارا شکر که نوشته های این وبلاگ مورد پسند شما واقع شده است.به خدا قسم من هیچ هیچم هرچه در این وبلاگ نوشتم همه از کرم و لطف خداست میتوانم به جرات بگویم نویسنده ی اصلی خداست.من صفر بی ارزشی هستم که اگه خدای یگانه پشتم باشه و یاور و پشتیبانم باشه ارزش پیدا میکنم و الا همان هیچ و صفر باقی خواهم ماند.به خدا نمیدانم در مقابل این همه کلمات و جملات زیبایی که نوشتید چه بگویم واقعا شرمنده شدم.خدا را شکر که شما همه ی مطالب وبلاگ را خواندید ای کاش همه مثل شما لطف میکردند و همه ی مطالب را میخواندند.ای کاش مطالب این وبلاگ در قلب و ذهن همه ی خوانندگانش اثر کنه.انشاءالله خدا یاور و پشتیبان شما هم باشه که در راه خیر و خوبی ها و دانش و حکمت قدم بردارید.بی نهایت ممنونم برادر عزیز
    خیلی عالیه دست شما درد نکنه خسته نباشید
    پاسخ:
    ممنونم داداش.لطف داری.شما هم خسته نباشی
    سلام و عرض ادب و ارادت
    درود بر اندیشه والا و معنوی تان
     مطلبی عالی و ستودنی

    من و خداوند هر روز فراموش میکنیم !
    "او" خطاهای من را 
    و "من" لطف های او را !!!

    دلتان سرشار از الطاف الهی

    پاسخ:
    بنده ی حقیر هم خدمت شما عرض سلام و ادب دارم.خیلی ممنونم از شما.به خدا من لایق این همه تعریف نیستم.همه ی این نوشته ها از لطف و کرم خداست.ممنونم به خاطر این متن زیبایی که اینجا به یادگار گذاشتید.انشاءالله دل شما هم پر از عشق و محبت الهی باشه
  • ایمیل های بارانی
  • سلام.از حضور سبزتان در وبلاگم تشکر می کنم. شما هم وب زیبایی دارید. موفق و سر افراز باشید.
    پاسخ:
    سلام.خیلی ممنونم از لطف شما و حضور شما.هرچه در این وبلاگ هست همگی از لطف و کرم خداست.خدا را شکر که خوشتان آمده.انشاءالله شما هم سریلند و پیروز باشید
    سلام وعرض ادب به رسم ادب وعرض سلامی به رنگ اینروزهاکه گاه دلت بابچه های مظلوم مدافع حرم همراه می شود ودلتنگشان میشود امده ام ومظلومیتشان را روایت میکنم.
    پاسخ:
    سلام داداش عزیز.ممنونم از شما.انشاءالله اجرتون با آقا امام حسین مظلوم(ع)
    سلام...

    یا الهی...و بیدک لا بید غیرک زیادتی و نقصی و نفعی و ضری....
    پاسخ:

    سلام.ممنون که قسمتی از مناجات شعبانیه را اینجا نوشتید

     

    ای الهی...و به دست توست و به دست غیر تو نیست فزونی و کاستیم و سود و زیانم

    ممنون که به من سر زدی
    براتون آرزوی موفقیت و سربندی دارم در تمام مراحل زندگی
    پاسخ:

    سلام.بنده ی حقیر هم از شما بسیار ممنونم.

     

    انشاءالله شما هم موفق باشید

    از تنوع خوبی برخوردار است. گشتی زدم و از خرمنش بهره بردم. موفق باشید
    پاسخ:
    سلام حاج آقا ممنونم از شما.لطف کردید
  • سعید پارسا ارسنجانی
  • سلام بر شما موفق باشید
    پاسخ:

    سلام برادر عزیز.ممنونم از شما.انشاءالله شما هم موفق باشید

    Many many quatily points there.
    پاسخ:

    thank you very much.excuseme I,m not speak english very vel

    در پناه خدای مهربونم باشید

     

     
    هم چاه سر راه تو باید بکنیم
    هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم
    این نامه ی چندم است که می خوانی
    داریم رکورد کوفه را می شکنیم

     جلیل صفربیگی

     

    فریاد حسین را شنیدیم همه
    از کوفه به سوی او دویدیم همه
    رفتیم به کربلا ولی برگشتیم
    از شمر امان نامه خریدیم همه

    جلیل صفربیگی

     

    این سنگ خدایان که تبر می شکنند
    روزی که بیایی از کمر می شکنند
    بردار تبر را و بزن ابراهیم!
    بت های بزرگ زودتر می شکنند

    جلیل صفربیگی

    پاسخ:
    سلام.بازم خیلی ممنونم از لطف شما.شعر بسیار قشنگی بود.انشاءالله اجرتان با خود آقا امام حسین(ع)
    سلام وبتون عالی بود با افتخار دنبال شدید
    خوشحال میشم من رو هم دنبال کنید..
    پاسخ:

    سلام.ممنونم داداش هرچه هست از لطف و کرم خداست.چشم

     

    من هم با افتخار دنبالت میکنم

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خدایا فراتر از شرمنده ام ....
    پاسخ:

    سلام.به قول جناب سعدی:کرم بین و لطف خداوندگار گنه بنده کرده است و او شرمسار

     

    بنده ی حقیر از شما روسیاهتر و شرمسارترم.ای کاش تا آنجا که میتوانیم جلوی گناه کردنمان را بگیریم تا باعث شرمساری خود و ناراحتی خدای خود نباشیم.بازم هیچ وقت نباید از لطف و بخشش و کرم خدا نا امید شد.

    سلام :


    پیشاپیش ماه رحمت الهی


    و  باز شدن درهای آسمان برای بندگان مومنش که هر لحظه را


    غنیمت می شمارند ، تبریک عرض می کنم  .

    پاسخ:

    سلام.خیلی خیلی ممنونم از شما.من هم فرا رسیدن این ماه قشنگ ماه بارش رحمت خدا را به

     

    شما و همه ی مسلمین جهان تبریک عرض می نمایم

    آن که از فرط گنه ناله کند زار کجاست؟

    آن که زاغیار برد شکوه بر یار کجاست

     

    باز ماه رمضان آمد و بر بام فلک

    می زند بانگ منادی که گنه کار کجاست

     

    سفره رنگین و خدا چشم به راه من و توست

    تاکه معلوم شود  طالب دیدار کجاست

     

    بار عام است خدا را به ضیافت بشتاب

    تا نگوئی که در رحمت دادار کجاست

     

    مرغ شب نیمه شب دیده به ره می گوید

    سوز دل ساز بود دیده بیدار کجاست

     

    ماه رحمت بود ای ابر خطاپوش ببار

    تا نگویند که آن وعده ایثار کجاست

     

    حق به کان کرمش طرفه متاعی دارد

    در و دیوار زند داد خریدار کجاست

     

    آن خدائی که رحیم است و کریم است و غفور

    گوید ای سوته دلان عاشق دلدار کجاست

     

    من ژولیده به آوای جلی می گویم

    آنکه با توبه ستاند سپر نار کجاست

     

    ژولیده نیشابوری


    " فرا رسیدن ماه رحمت ، ماه نزول قرآن تبریک عرض می کنم" [لبخند][گل]

    پاسخ:

    سلام.ممنونم

  • محسن مقدم
  •  سلام دوست خوبم من از دنبال کنندگان وبلاگ شما هستم خوشحال میشم شما هم مجله اینترنتی جورچین و کانل مارورو دنبال کنید
    موفق باشید
    مدیریت جورچین
    http://jorchin.blog.ir

    کانال تلگرام: http://telegram.me/jorchin95

    پاسخ:
    سلام.ممنونم از شما چشم حتما دنبالتان میکنم.شما هم موفق باشید
  • مُحمّد مَهدِے
  • حال همه این طور است

    فقط شرمندگی ...!
    پاسخ:
    چی بگم داداش...
    خیلی خیلی خیلی داشت :)


    در کل قشنگ بود موفق باشید 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم شما هم موفق باشید
    با سلام و عرض ادب و احترام
    این که ادمی بداند در خلوت و در محضر پروردگار خویش قرار دارد ،مسیر منزل توبه را برای وی هموار میکند.اگر توجه دائمی باشد اولا از خداوند و دستوراتش فاصله نمیگیرید و ثانیا اگر غفلتی رخ دهد و فاصله ای ایجاد شود مسیر بازگشت فراروی گشوده می شودو به حالت توبه دست خواهی یافت.
    این حقیر را هم از دعای خیرتان محروم نفرمایید.روزها و شب ها دلتان پُر از یاد خدا .مستدام باشید و پیروز

    پاسخ:
    خیلی ممنونم از لطف شما.محتاجیم به دعا.چشم حتما دعاگویتان خواهم بود
    سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدی وبلاگ شما خیلی عالی هستش خسته نباشید خداقوت
    پاسخ:

    سلام.من هم از شما ممنونم.خدا یارتون باشه

    سلام و ارادت
    پاسخ:
    سلام.خیلی ممنونم
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • شدید موافقم
    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطفتون
  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • سلام 

    باعرض تسلیت

    التماس دعا 
    پاسخ:

    سلام با عرض معذرت به خاطر دیر جواب دادن به نظر شما


    من هم این ایام غمی که گذشت را به شما تسلیت میگویم


    خدا انشاءالله هرچه زودتر حاجت دلتون رو برآورده کنه

  • امین باقریان
  • سلام

    زیبا بود
    پاسخ:
    یک دنیا ممنونم از نگاه زیباتون
    ای بندگیِ درگه تو روح سیادت‌
    ای مهر تو امضایِ قبولی عبادت

    خوبان جهان را به درت رویِ ارادت
    توحید به توحید تو داده است شهادت

    بی دوستی ات خلق نگردیده سعادت
    از یمن قدوم تو حرم یافت ولادت

    تو شیر خدایی و محمد به تو نازد
    و الله قسم خالق سرمد به تو نازد

    ما مهر تو با شیر گرفتیم ز مادر
    بی مهر تو ما را نبُوَد روح به پیکر

    جایی که بود پایِ تو بر دوش پیمبر
    کس را نبود گفتن مدح تو میسّر

    اوصاف تو را گفته خداوند مکرّر
    گیرم که ببارد ز. دهان همه گوهر

    با هیچ زبان گفتن مدح تو نشاید
    میثم چه بگوید چه بخواند چه سراید؟

    " میلاد حضرت علی ( ع) مبارک "[گل]

    " روز پدر مبارک "[گل]

    " روز مرد ، شیرمردان ایران مبارک "
    پاسخ:
    سلام ببخشید خیلی وقته نبودم. سپاسگذارم یک دنیا ممنونم ازتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی