اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

شما را به خدا از اینجور آدامس ها بخرید

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ


من حقیر از همه شما عاجزانه خواهش میکنم وقتی بچه ای آدامس

 

بدست آمد طرفتان و از شما خواهش کرد آقا یا خانوم یه آدامس از من

 

بخرید شما را به خدا قسم میدم حتی اگه اهل آدامس جویدن هم

 

 نیستید حتی اگر از آدامس متنفرید با تمام عشقتان و با تمام قلبتان

 

به خاطر خدا و با نیت فقط برای رضای خدا ازش یه آدامس بخرید

 

 آن هم با روی خوش.مطمئن باشید خدا عوضش یه جا براتون

 

 جبران میکنه.قلبم میسوزه درد میکشم وقتی می بینم بچه ای

 

فقیر درس را مجبورا ول کرده تفریح و بازی را ول کرده داره تو

 

خیابون با التماس آدامس میفروشه.من رئیس گناهکارام

 

رئیس روسیاه هام اما باور دارم خدا عوضش را میده.خواهشا با

 

خلوص نیت آدامس بخرید ازش.امیدوارم موقع دیدن آدامس دست

 

 بچه ی فقیر آنچنان برای خرید آدامس شوق کنید و هیجان زده

 

شوید که انگار برای دیدن یک لباس یا جنس مورد علاقه یتان پشت

 

 ویترین یک مغازه شگفت زده میشوید و شوق میکنید

  • عشقی ....

نظرات  (۲)

ما بسته ای آدامس می خریم و میریم... اما اون چیزی که اون بچه بهش نیاز داره چیزی فراتر از پول یک بسته آدامسه ..همونطور که خودتون گفتین به تحصیل نیاز داره، به عزت نفس، به رشد،به جایگاه اجتماعی مقبول...

کاش بتونیم کارهای مفیدتر بکنیم:(
پاسخ:
بله شما کاملا درست میگید من منظورم این نبود که فقط آدامس بخریم و رد بشویم من منظورم این بود بی تفاوت نباشیم بعضی ها شاید توانشان خرید یک بسته آدامس باشد اما شاید کارهای بزرگتری در حد کسانی دیگر باشد که میتوانند برای او انجام بدهند که نباید کوتاهی کنند.به خصوص مسئولین و آنهایی که قدرت و اختیارات بیشتری دارند.به نظر شاید خرید یه بسته آدامس کار خیلی کوچکی باشد اما اگر با نیت جلب رضای خدا خریده شود ثواب و ارزش خیلی خیلی بالاتر و زیادتری دارد.
میلاد امام حسین ( ع ) خدمت دوست مان تبریک عرض می کنم
پاسخ:
من هم میلاد آقا امام حسین(ع) را به شما تبریک میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی