اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

پهن...

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

ابتهاج تعریف میکرد:


در مراسم کفن ودفن شخصی شرکت کردم،


دیدم قبل از اینکه بذارنش تو قبر،


 چیزی حدود یک وجب سرگین و فضولات تر


گوسفند ،توی کف قبر ریختن.


از یک نفر که اینکار رو داشت انجام میداد،


سوال کردم که : این چه رسمی ست که شما دارید؟ 


گفت: توی رساله نوشته که این کار برای


 فرد مسلمان مستحبه و ما مدتهاست برا


 مرده هامون اینکار رو انجام میدیم  


میگفت:که چون برام تعجب آور بود,سریع گشتم


یه رساله پیدا کردم و رفتم سراغ طرف. 


بهش گفتم :کجاش نوشته؟ طرف هم رفت


تو بخش آیین کفن و دفن میت،آورد که بفرما.


دیدم نوشته " کف قبر مسلمان، مستحب


 است یک وجب پهن تر باشد" 


✍شفیعی کدکنی

  • عشقی ....

نظرات  (۲)

  • منتـــظر المـهـدی۳۱۳
  • عجب هاااا
    پاسخ:

    بله واقعا عجیب است خدا کنه هیچ کسی بیسواد و کم سواد نباشه


    و اجرای دین به دست بیسوادان و کم سوادان نیفته

  • سیامک پور اسد
  • +++
    پاسخ:
    خیلی ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی