اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

رکورد 13 بدر

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۸ ب.ظ

توجه توجه،این متن فقط یک نوع شوخی


و طنز است همین.قصد توهین به هیچ


کسی را ندارم



امروز سیزده بدر ما ایرانی ها یک


 رکورد بزرگ زدیم


رکورد خوردن گوشت


فکر کنم رکوردمون از رکورد شیرهای آفریقا


هم بیشتر بشه.


این رکورد بزرگو به شما تبریک میگم

  • عشقی ....

نظرات  (۲)

  • سیامک پور اسد
  • +++
    پاسخ:
    +++سپاس+++
  • میثم علی زلفی
  • سلام
    یک طوری گفتی قصد شوخی دارم گفتم حالا می خوای چی به ملت بگی!
    آخه گوشت خوردن هم معذرت می خواد؟
    مگه شیرها وقتی گوشت می خورن از ما معذرت می خوان!
    :)))
    پاسخ:

    سلام داداش من کجای این متن آخه معذرت خواستم؟


    فقط متذکر شدم این متن فقط یک شوخی است.چون تو بعضی پست های قبلی اصلا


    شوخی هم نکردم توهینی هم نکردم بعضی ها نوشتند داری توهین میکنی و الکی گیر دادند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی