اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

میخوام برگردم

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

دلم میخواد برگردم به اون زمانی که تنها

 

غذایی که میخواستم کباب و پیتزا و غذای

 

رستوران نبود بلکه شیر مادر بود،دلم میخواد

 

برگردم به اون زمان که تنها آهنگی که میخواستم

 

گوش بدم آهنگ غمگین خیلی از خواننده های این

 

روزگار نبود بلکه آهنگ لالایی مادرم بود دلم میخواد

 

برگردم به اون زمان که کارم فقط شیر خوردن و

 

خوابیدن بود نه مثل حالا غصه خوردن و بیداری کشیدن

 

خدایا میشه منو برگردونی به دوران نوزادیم دوران

 

بزرگسالی خیلی سخت است.خدایا منو برگردون به

 

اون زمان!!!


  • عشقی ....

نظرات  (۱)

اشکال نداره عزیز...یه نظر که قابل شما رو نداره
پاسخ:

احترام به خوانندگان و ارزش قائل شدن به آنان برای من.خیلی مهمه.نظر شما برای من خیلی ارزش داره.بازم ممنونم از شما که زحمت کشیدید و دوباره آمدید.خدا کنه دیگه پاک نشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی