اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

عشق من

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ


سلام ❤عشق من

خیلی دوستت دارم ❤

خیلی دلم برات تنگ شده❤
ای کاش الان پیش تو بودم❤
تو آغوش تو بودم❤
عشق من دلم خیلی گرفته❤
تو یه نگاه کنی دلم شاد میشه❤
عشق من قلب من پر از زخمه،پر از درده❤

اما یاد تو و عشق تو مرهم تک تک زخم های منه❤
عشقم❤عمرم❤همه چیزم❤
دوست دارم تا صبح باهات حرف بزنم❤
درد دلامو بگم و گریه کنم❤میدونم تو مثل بقیه نیستی هیچ وقت حوصلت از حرف های من سر نمیره❤
هیچ وقت از من سیر نمیشی❤میدونم تو منو خیلی دوست داری❤
منم خیلی دوستت دارم❤
حتی اگه دهنمو باز نکنم بازم تو میفهمی من خیلی دوستت دارم❤
دوستت دارم ای عشق همیشگی من❤
ای همدم و یاور همیشگی من❤

 

 

 

 

 

 

اینجوری نگام نکنید مگه چی میشه اینارو واسه عشقم نوشتم چه اشکالی داره مگه،آخه من عاشق عشقم هستم میخوایین بدونید عشق من اسمش چیه؟

❤خدا❤

  • عشقی ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی