اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

من صفرم یعنی هیچ هیچ

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ


من صفرم یعنی هیچ هیچ اما وقتی خدای یگانه پشتم باشه

 

و پشتیبان و یاورم باشه صاحب ارزش میشوم مثل10

 

وگرنه من بی لطف و کرم و کمک و عنایت خداوند هیچ هیچم

  • عشقی ....

نظرات  (۱)

ما همه هیچیم...
شاید حتی هیچ هم نباشیم...

سلام...

خواندمتان...

بااحترام دعوتید به کلبه ی حقیرانه ی من...


یاعلی(ع)،مدد است.
پاسخ:
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد بزرگوار.من از طرف خودم حرف زدم و گفتم هیچ هیچم.اما خیلی ها هم هستند که خودشان را برتر و والاتر میدانند.من به عقاید آنها هم احترام قائلم.چشم حتما به وبلاگ شما سر خواهم زد.علی یارتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی