اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

در را باز کنی اما نتونی داخل بشی

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

همه این حدیث را شنیده اند که نماز کلید

 

بهشت است،هرچقدر هم که نماز بخوانی ولی اگر

 

 اون آدمی که در حقش ظلم کردی و دلش را شکستی

 

حلالت نکنه شاید بتوانی در بهشت را باز کنی اما داخل

 

بهشت نمی تونی بری،پس برادر و خواهر نمازخوانم

 

خیلی مواظب رفتارت با مردم باش.

 

در حق هیچ کس ظلم نکن و هیچ دلی را نشکن

 

و اگه بدی ای کردی یا دلی شکستی حلالیت بگیر


  • عشقی ....

نظرات  (۴)

لایک.
پاسخ:
ممنون.لا یک به مردم و معرفتت داداش
سلام :
تشکر
پاسخ:
سلام داداش من هم از تو سپاسگذارم

عالییییییییییییییی بود

لایک:)))

پاسخ:
خیلی ممنونم
  • کارشناس پارت
  • عشقی .... درود
    مطلب در را باز کنی اما نتونی داخل بشی شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم www.partchap.com

    پاسخ:
    سلام.خیلی خیلی ممنونم از لطف شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی