اباالفضل عاشقی مشکلده قالماز

آخرین مطالب

وهابی

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

کلمه ی وهابی را اینگونه تجزیه


میکنم:


و:وحدت مسلمانان را نشانه گرفته ایم


ه:همیشه به فکر تفرقه انداختن بین


مسلمانانیم


ا:از شیطان و رئیس های عربستانی


خود پیروی می کنیم نه از خداوند


و دین برحق او


ب:با دروغ و تهمت و توهین و 


حیله گری و حرف های زشت


کارمان را پیش می بریم نه با


علم و منطق


ی:یادتان باشه نا آگاهی شما،


علم و معرفت کم شما،


مطالعه ی کم شما،عدم تفکر و


تامل شما،بی اخلاصی شما و دوری


شما از عبادت و معنویت و چهارده


معصوم(ع) یعنی پیروزی ما یعنی


نفوذ ما به قلب و ذهن شما


امیدوارم هیچ یک از هموطنان عزیزم تحت


تاثیر تبلیغات و سخنان بی اساس وهابی ها


قرار نگیرند

  • عشقی ....

نظرات  (۵)

  • ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
  • خیلی جالب بود احسنت خدا حفظتون کنه

    لعنت خدا بر وهابی ها و وهابی دوستها ....
    پاسخ:
    خیلی ممنونم.خدا همه ی ما را حفظ کنه و کاری کنه هیچ کس خام اونها نشه

    احسنت به شما که بنده را با نظرات دلگرم کننده شرمنده میکنید
  • ....همنشین عقل ....
  • این عباراتتون تفرقه انداز است و خلاف واقعیت فقط مطابق با طبع مخالفان اتشین وهابیت
    پاسخ:
    من قصد تفرقه اندازی ندارم بلکه قصد آگاه سازی دارم برادرم شما مگه از این همه تبلیغات وهابی ها خبر ندارید.متاسفانه خیلی ها تحت تاثیر حرف های اونها قرار میگیرند.با احترام به نظر شما.حرف من هیچ تفرقه انداز نیست بلکه حرف وهابی ها تفرقه انداز است

    به نظر شما حرف های من خلاف واقعیت است اما حرفای وهابی ها واقعیت داره؟
  • ....همنشین عقل ....
  • اولا بیان شما مغالطه است چرا که بنده از وهابیت صحبت نکردم که آیا انها تفرقه می اندازند یا خیر ؟ و ایا این به نحو موجبه ی کلیه درست یا خیر ؟ بلکه بنده از جملات شما صحبت کردم .
    و ثانیا اگر انچه موجب شد که در مورد وهابیت عده ای را متاثر کردند ، اهل سنت هم همینطور اند و عده ای از اهل تسنن هم بعضی را متاثر کرده ند ؟ پس چرا در مورد انان چیزی نمیفرمایید؟

    و ثالثا : آگاه سازی با توهین بسیار فرق است ، شما در مطلبتان توهین کردید و نه آگاه سازی 

    و رابعا : چنین شرحی از کلمه ی وهابیت را کدام عالم مطرح کرده که شما مطرح می کنید ؟ 
    و خامسا : انچه در شرح کلمات فرمودید صرفا ادعاست و نه دلیل 
    و سادسا و سابعا .....
    پاسخ:
    باشه داداش.کجای حرف من توهین داشت.من توهین های اونها را به مقدساتمان دیدم دلم به درد اومد این مطلب را نوشتم.نمیدانم شما چه مطلبی از اون برداشت کردید.من هیچ ادعایی ندارم مشدی همیشه گفتم و بازم میگم من هیچ هیچم هرچه دارم از لطف خداست.خوانندگان خودشان قاضی باشند من کجای این مطلب توهین کردم.یکم انصاف داشته باش.من توهین نکردم شما بد برداشت کردی شما چرا میخواهی حرف منو به جاهای دیگه ربط بدی؟ منظورت از این حرفا چیه؟من کی ازاهل تسنن حرف زدم اگه نمیدونی بدون تو شهر من اهل تسنن زیادی زندگی میکنند و با خیلی هایشان دوستم و برایشان احترام قائلم من فقط و فقط از وهابی ها حرف زدم وهابی کجا و اهل تسنن کجا؟ واقعا با این حرفات قلبمو به درد آوردی حیف که منظور حرفای منو نفهمیدی؟ اونا تو ماهواره تو فیسبوک و خیلی جاهای دیگه دارن شدیدترین توهین ها را به مقدسات ما میکنند انتظار داری ازشون دفاع کنم؟ کجا من توهین نوشتم من فقط خواستم خیلی ها را آگاه کنم که خدایی نکرده خام اونها نشن.برای من قاضی واقعی فقط خداست خودش خوب از حالم خبر داره
    بیانات شما خروج از بحث است . 
    به نظر میاید عرایض بنده را متوجه نشدید 
    مؤید باشید...
    پاسخ:
    باشه داداش.خیلی ممنونم
  • سیامک پور اسد
  • ✔ 
    پاسخ:
    بازم ممنونم ازت داداش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی